RSS Feed Favourite this comic It's Raining Outside is proudly hosted by Smack Jeeves Webcomic Hosting.

Pg14

July 22nd, 2018, 10:59 am

Average Rating: 5.00
<< First < Previous Next > Most Recent >>

Author's Comments:

Kimmikala
Posted by Kimmikala
Reply

As always thank you for reading :)

Posted at July 22nd, 2018, 11:03 am

Posted by Advertisement
Reply

Posted at August 15th, 2018, 1:50 pm

Reader's Comments:

Naruhina2124
Posted by Naruhina2124
Reply

Welp this entire page melted my heart into a pile of goo

Posted at July 22nd, 2018, 11:11 am

Cute!!!!!!!!

Posted at July 22nd, 2018, 11:45 am

StanleyComics
Posted by StanleyComics
Reply

Oh, I love doing that xD

Posted at July 22nd, 2018, 11:45 am

Posted by sstogner1
Reply

Question is...when Howie's eyes pop open what will be their reaction...Sooch could end up jerking his hand back so hard he falls out of bed <G>

Posted at July 22nd, 2018, 12:10 pm

Posted by Dannylynn77
Reply

Wall?

@sstogner1: I think the wall was next to his side, so he would probably hit the wall.

Posted at July 23rd, 2018, 10:16 am

Ugh they're so cute, kill me <3 love it

Posted at July 22nd, 2018, 12:49 pm

Posted by Stances
Reply

This is....so pure ;_;!!!

Posted at July 22nd, 2018, 1:08 pm

Posted by Evilsnail11
Reply

Caaan you feel the gay tonight?

Posted at July 22nd, 2018, 3:05 pm

Blah2989
Posted by Blah2989
Reply

Ahhhhhhhhh sooooch! Howwwwwwiiiiiiieeee

Posted at July 22nd, 2018, 3:22 pm

gamerkatie
Posted by gamerkatie
Reply

Oh my heart strings.

Posted at July 22nd, 2018, 4:06 pm

aryaya
Posted by aryaya
Reply

I wanted them to kiss so bad lmao

Posted at July 22nd, 2018, 4:42 pm

Posted by Kas (Guest)
Reply

CUTE!!!

I literally whisper yelled, "JUST TOUCH HIS HAIR ALREADY!"
Then I scrolled down and was content. lol

Posted at July 22nd, 2018, 8:30 pm

Jeanettert
Posted by Jeanettert
Reply

Baby steps, Soochie!

Posted at July 22nd, 2018, 9:21 pm

JadedCarlile
Posted by JadedCarlile
Reply

This is exactly what I do when I crawl into bed with my fiance lmao.

Posted at July 22nd, 2018, 10:15 pm

estrachan
Posted by estrachan
Reply

I love that he still isn't in love~ witch blushing and all that stuff It's not doki doki shoujo scene. I can feel it's deeper, but platonic, love and that's even cuter for me

Posted at July 22nd, 2018, 11:22 pm

Posted by Jelli
Reply

It’s fine I’m just dying

AAAA AAA A AAAA AA A A

This would be me with any of my friend who have nice hair. I wanna play with both Howie’s and Sooch’s hair omggggggggg

Posted at July 23rd, 2018, 7:42 am

Just a thought

Next howie should open an eye and sooch pulls back and howie says, Sooch, ive been awake the whole time and they kiss

Posted at July 23rd, 2018, 10:45 am

Wall_Spider
Posted by Wall_Spider
Reply

This is me when my friend's having a bad day
Just go up to them and stick my hand in their hair lmao

Posted at July 23rd, 2018, 5:52 pm

I feel like Howie's gonna groggily open an eye, notice Sooch, and snuggle up to Sooch after like 30 seconds of hesitation......or so I hope. I still don't feel like they should kiss yet

Posted at July 23rd, 2018, 7:30 pm

I just found this comic and I read the shit out of it, so now I'm all caught up. Very cute! Very addictive. I cannot wait to read more. :)

Posted at July 24th, 2018, 1:20 am

EnkaRG
Posted by EnkaRG
Reply

^____^

Posted at July 24th, 2018, 11:48 am

When are you gonna update?!??!?!?!

Posted at July 25th, 2018, 3:25 pm

Kimmikala
Posted by Kimmikala
Reply

@Pineapple_Daze: The next update will be on Saturday! I update every 6 days.

Posted at July 25th, 2018, 5:05 pm

Posted by justw894
Reply

justin

YEAAH, NEXT UPDATE IS SOON!

Posted at July 25th, 2018, 6:35 pm

Posted by Guest
Reply

Please. Please boop the snoot

Posted at August 7th, 2018, 3:36 am

Post A Comment

footer1 footer1